thebeastedflower

Alla inlägg under augusti 2011

Av Katrin - 29 augusti 2011 15:44

Jamen hallå!!! andra veckan av skolan invigen!!! 

Fatta gött. Idag så skrev vi hela dan om det vi gjorde i fredags.....

Men ni vet ju inte så jag berättar.....

Vi va och paddla i Lit i "Hårkan" (vet konstigt namn:S

ajaj det var vell kul  aaaaaa!!!  aja det blir ingen dagens idag... orkade inte ha kläderna så jag har bytt till....myskläder:S hehe......aja skriver mer ikväll efter träningen....                      Kyss..










Av Katrin - 28 augusti 2011 19:43

Hej alla glada!! detta blir det första inlägget på min nya blogg. Idag har jag inte gjort nått direkt  I mon börjar andra veckan av skolan...... shit va det går fort asså!!!

tyvärr så han jag inte lägga in nå bilder på dagens outfit :/ så ni får se i mon vilken morgondagens outfit blir då istellet.......                                                                                                                                                                                    Puss!<3




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards