thebeastedflower

Alla inlägg under september 2011

Av Katrin - 24 september 2011 18:20

HeejjssaanSpefulla men har inte hunnit blogg i veckan. I måndags skulle jag blogga via mubilen, men det tog slut på batterier:$Men jag drar en kort sammanfattning om dagarna efter anledningarna till Vf jag inte blogga.Ja iaf nu i måndags så var jag ju somsagt ledig:D fotbollsträningen vårt framflyttad till 17:00 och jag skulle ivag och pröva på karate, och det började 16:30 så jag han ju inteatt gå på fotbollen.:( ... jag kom fram till dojjon ca en halvtimme innan det skulle borja. Jag frågade en instruktör för att va säker. Men svaret jag fick va att "ja men då får du vänta länge för det börjar inte förrän 19:30¦o jaha? Så pappa fick hämta mig och köra hem och sem tillbaks men innan det hände så blev han INLÅST på jobbet!!!! Nån drulle kollade inte om det var nån kvar och låste. Väktarkhen som skulle komma låsa upp kom inte förrän jätte länge!@#$%&*?/_""'()--+;.:,sen när vi åker tillbaka till dojjon så ser man en massa typ 15~16 åringar stå beredd!x# och då är det ju så att han jag frågade hade sett fel ålder på mig, bara för att jag är lång. Så då va ju den kvällen förstörd@#$*"!!!! Och det var oxå sista veckan som nybörjare man kunde vara med. Men eftersom det blev detdära missförståndet så får jag pröva på nu på måndag :PI tisdags blev jag helt plötsligt skiit dålig,Och blev hemma. Jag höll på och skrev ett inlägg via mobilen men det kronglade så förbasskat så jag gav upp.I onsdags var jag så jävla trött så jag orkade inte blogga¦O I torsdags försvann mobilen så då kunde jag inte blogga via den och jag var fortfarande sjuk och klarade inte av att sitta vid en data.....Igår så sov jag till 13:00 och var trött hela dan sen så va mobilen fortfarande borta så den Dan gick ju bort totalt...Idag hittade jag mobilen så nu har den legat på laddning ett tag så :D Men idag är jag ganska.mycket bättre. Bara lite hostig och snorig. Idag var det en slutmatch med OPE:s damlag. Jag och dom som var från mitt lag fick måla en slags ope flagga. Fick måla en person sen var alla målade...Aja läger väll in nån bild när jag har datanKyss

Av Katrin - 18 september 2011 19:28

Juste ni läste inte fel.

Ee ledig i mon somsagt.

Men bara i mon, sen är det skola.

Idag sov jag till 11.00

Så jag har inte gjort nått direkt idag.

Knappt klätt på mig  

Igår hittade jag inget på stan...

Eller jag såg lite som jag ville ha.

Men jag gick och åt med mamma och mina småsyskon.

Så om man har ätit på stan går det inte att prova kläder.

(man ser inte klok ut då, som en blåsfisk:P)

Aja, kanske drar in i möra istället :)

BUSSen ja, fick jag åka GRATIS.

Tog papap reserv, hehe -.-

Men det var typ fel nykel sa han när jag visade villken jag tog.

Den gick typ till handskfacket  

Aja det räknas som bilnyckel-.-

Men skriver vell i mon då eller senare ikväll via mobilen








   Kyss 


   

Av Katrin - 16 september 2011 21:09

Heeej  

Idag är jag ledig, för alla lärare skulle till Stockholm på nån UFV- dag eller nått???

Men jag kunde inte sova länge för min hjärna är van att jag ska kliva upp tidigt, så jag klev upp 8.00 

Sen ringde pappa typ halv 11 och frågade om jag skulle me in på stan och äta... SÅ jag gjorde mig klar och tog bussen in.

Väl inne på stan smsa pappa att han skulle göra nått innan han kom in till stan. ´´Roa dig lite undertiden´´ skrev han, så jag gick runt lite på Domus och hittade dethära

   (veromoda)


 

(ginatricot)

   (ginatricot)

och i mon ska jag in på stan igen. Ska åka buss runt om i staden, stadssbusskampen-.- (löjligt) och om man visar upp sin bilnyckel så får man åka gratis... Jag ska låna pappas reserv och åka runt...hehe...

För det stod heller inget om ålder-.-


Aja just nu sitter jag och svullar godis.. 2kr/hg på Maxi, vi har nu laddat upp ca: 7 1/2 kg godis hemma 

aja skriver mer i mon typ


Kyss   

Av Katrin - 13 september 2011 20:13

Grattis Linnea!!!!!!!!!!!! (i efterskott)

tönåring on real nu  

Idag så slutade vi 15:20. Men jag var inte hemma förrän typ 16:10 för jag va in på ICA och köpte halstabletter.. Ee lite irriterad i halsen. och snorig...

Nu siter jag och kollar på Navy CIS, AS BRA  

Vi ska skriva ett brev på svenskan till våran fröken, det ska handla en själv och intressen och sånt. Sen skulle man berätta om en händelse, jag valde den när jag fick en high-five av Måns Zelmerlöw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Dagens blir inte av idag. smutsig den blev kan man säga. Men i morron kan den komma  

  Idag fick vi as goood mat. Typ vildskav och så kunde man ta potatissallad istället för potatismos!'



Kyss  

Av Katrin - 11 september 2011 21:07

Tjo... idag vill jag bara säga........ GRATTIS TILL MIN VÄRLDSBÄSTA KOMPIS CORRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SOM BLIR EN TÖNNÖRING  

 AJA idag har jag bara gått runt i pyjamasen-.- hehe... 

Sen har jag inte gjort nå mycke mer idag.... Ätit godis och kollat på film. 

Just nu sitter jag och kollar på Hawaii five-0 skit bra, men jag kommer va skiit trött i morron när jag ska upp. Börjar 9:05 i morron men måste ta bussen typ 8:20 typ för att hinna. Det tar ca 40 minuter upp till skolan... I mon så ska jag ha Franska, matte, no och textil slöjd. thats it!   

Och nu ska jag ändra min header. så tjo då!


Kyss 





Bjussar on this -.-

   you are the best in the world!!!!!!!! <3


Ps. Juste man såg mig på allsången del 3. hehe snygg man va då ..... tog en massa bilder. hamnade på prick rätt plats för bilderna.... Berättar mer en annan gång....

  

Av Katrin - 11 september 2011 14:13

Det går ganska segt nu... klockan ee typ två och man känner sig däckad av nån förkylning :S + de sa ska man städa -.- aja Blogger lite mer om igår senare kanske Kyss -.-

Av Katrin - 9 september 2011 19:44

Men tjena 
Idag fick vi vårt schema! det äger ju.. vi har 3-4 lektioner per dag...

Jag kan lägga in en bild pårre i morron kanske  

OPE dag i morron, ska spela mot hackås... dom har typ toppat sitt lag ända sen sjumannan... (spelar ju elvamanna) vi har typ vunnit över dom varje gång vi spelat mot dom :Smen innan matchen ska jag gå runt på spotfälltet och städa efeter alla.... Kasta skräpet i soptunnan tack 

AJa sitter och spelar MSP. på min lilla fina Milling (tjej) jag håller på att dampa filmerna jag gjort för att så star coin så jag kan köpa nya byxor och nya skor!....



Pappa va i stockholm från måndags tills i torsdags... där hittade han CHOKLADFLISOR!!!!!!!!!!

     
Yummi like h***

Och här är dagens

      Skjorta: lindex

      Linne: vero moda

      Ring: lindex

      Leggings: gina tricot

      Strumpor: lindex

Skriver i mon hur det gick

Kyss!!!
















Av Katrin - 8 september 2011 21:13

Hej alla trötta. Torsdag idag. Slutade 13:30 men jag gick till stan från skolan med Julia. Därifrån tog jag bussen hem:) idag gjorde vi en diagnos i matten. Hade alla rätt, så man ee ju ett pro eller? Aja dagens fixade jag aldrig och jag va aldrig inne på någon data idag...( Blogger på mobilen oxå ) Men på lördag ee det match mot hackos/hackås ( vet inte hur det stavas ) Aja men jag bloggar mer i morron för nu ska jag sova :) Kyss***

Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards