thebeastedflower

Alla inlägg under november 2011

Av Katrin - 27 november 2011 21:11

heeeeeeeeeej.....

sitter och svullar wienerbrööd (eller hur det stavas)

idag snööade det ju so fan kan man ju lugnt säga!

aja idag har jag bara varit hemma och städat rummet. :)

här ee dagens bild

sen har jag spelat en massa msp för jag behöver sc!!!!!

aja måste sova nu innan pappa kommer in och tar datan igen  

tittar på hawaii 5-O skiit bra



aja kyss 

Av Katrin - 26 november 2011 20:42

hello

idag var jag, pappa, linus, och jennifer iväg och kollade på tintin. 

skiiit bra och i 3D

ust nu sitter jag vid datan och spelar MSP.

va upp på vinden för en stund sen. plockade ner julsaker. och mina bevis på att jag blev godkänd i stickning och kan sticka rät oh avig.

aja vet inte vad jag ska skriva mer men...

dagens bild äntligen!


           



     kyss!!!!!  

Av Katrin - 20 november 2011 14:02

Jo äntligen är den i rätta häner, min data!!!

det är därför jag inte kunnat blogga

och inte lägga in bilder på Måns!!!!!!!

ska snart göra en ny header, den jag har nu ee ju lite förliten, lägger ut några förslag på olika modeller så får ni ta och komentera vilken som är bäst elr fråga!

aja hittar  inte mina måsn bilder nu heller så jag får vell leta upp dem tills ikväll



kysss på er  

Av Katrin - 6 november 2011 23:18

HejjjjsannnnHar inte bloggat på ett tag nu... måste verkligen skärpa mig.Ee sjuk nu, halsont och täppt :s Kommer nog inte gå på skolan heller i mon heller Lovet har ju gått så fort :( Kan inte komma på nått mera att skriva så och orkar inte precis, det ee ju skiit sent !!!!!! Godnatt Kyss<3

Av Katrin - 1 november 2011 20:53

HAllop

just nu sitter jag och tittar på NCIs, skiiit bra och spännande + att jag sitter och sjunger till rubriken min som är en av Måns låtar  

jag har ingen dagens bild min data ee helt knäpp ju så jag hittar dom inte!

aja idag har jag ätit med pappa på stan på en kinaresturang. tog två smårätter och det var stekta nudlar och kött med friterade räkor mmmmmmm  

sen skulle han göra nått på alinas och medan han gjorde det så stod jag vid en av datorerna där och spelade schack (stavningen) jag förlorade mot datorn   oväntat näääääääääääääää!..........

Men här kommer en bild på en av världens bästa böcker!

 

Senare idag va jag med corre borre, vi spelade data och skratta  

Bestämde oxå med nåra andra att vi ska på BODA BOOOOOOO! skit kult asså:P


Kyss på er 

Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards