thebeastedflower

Alla inlägg under december 2011

Av Katrin - 31 december 2011 23:10

men jag har inte haft tid kan man säga:/ men nu lämnar vi dee. just nu sitter jag på mitt rum medan dom firar och skrattar där nere, älskade data du ee min räddning, bara små barn inga äldre än min lillasyrra som ee, tror hon ee 9  

vi har ätit fläskfilee pommes och en hemmagjord rövinssås, ganska goo faktiskt. lite stark men :P

vi har varit hos farmor från i måndags och tills i torsdags, på tisdagen hälsade vi på pappas morfar och sen åkte vi till våran Riktiga farafar, och sedan hem. på onsdagen åkte vi in till valbo och shuppa litte, mamma sa endast underkläder och strumpor, jag fixade det såklart + en asafiin jeans jacka från bik bok som jag har på mig idag <3

sen på torsdagen så åkte vi hem, först åt vi på IKEA kotlettrad med rattatui bea och tjocka pommes GOTT SOM SATAN!!!!!!!! men man sväller upp som tusan!!!!  sen så stannade vi i gävle för att bada på deras badhus. inte så kul direkt, hade hellre badat i Sandviken :/ men en rolig grejj fanns där. en slags ström som åkte runt och  runt. och strålarna som gjorde så att man åkte runt och runt gjorde så att bikini överdelen åkte upp en gång och att nedre delen nästan for av -.- inte kul. Sen var det en annan rolig grej var vid barnbassängerna så fanns det en likadan ström men en grundare svagare och kortare men det var jätte tugnt att ta sig in i den. och så var det en liten kille som skullle in i den men det var sånt tryck så han började nästan gråta och jag tyckte så himla synd om honom! så jag gick fram och frågade ifall jag skulle hjälpa honom in i strömmen. -mmm, svarade han och gjorde ett jätte smile mot mig. så jag tog hans arm och drog han dit han ville

Sen i Sundsvall så stannade vi på ikea och åt sånära pizza slice, skiiita gott men jag mådde så sjukt illa, det kändes som om jag skulle spy när som helst, jag ville bara ha kall brusig läsk men fick varken eller colan var utan kolsyra, bubbelvattnet var varmt och ja resten smakade vatten :(

sen kom vi hem till det kalla! i sandviken var ju liksom aldrig under 0 grader alltid + grader

Men nu ska jag ut och skjuta nån raket bloggar senare när jag kommer in 



Kyss och GO NY ÅR!!!!!! :P

Av Katrin - 23 december 2011 23:45

Julafton i mon daa. Jätte kuul när man vet vad man ska få i julklappp :(

Av Katrin - 20 december 2011 22:05

MÅNDAG :VILKEN HÄRLIG FRANSKA LEKTION, DRACK MUST ÅT PEPPARKAKOR OCH SAFFRANSKAKA OCH PYSSLADE MEDAN VI KOLLADE PÅ EN FRANSK VERSION AV SNÖVIT. SEN VAR DET SLUT. :( SEN FLÖT DET PÅ BRA. JAG ÄR NÄSTAN KLAR PÅ SLÖJDEN MED MIN AMIGURUMI . BILD KOMMER SEN NÄR DEN ÄR KLAR :) OCH ÄNTLIGEN. ÄR DET UPPEHÅLL PÅ KARATEN SÅ JAG KUNDE STANNA EN PYTTE STUND PÅ SLÖJDEN MEN JAG KOM TILL SLUT PÅ ATT JAG HADE BETT CORRE FRÅGA MIN FÖRRA HANDLEDARE SOM OXÅ VAR VÅRAN BILD LÄRARE, ATT HAN KUNDE LÄGGA IHOP MINA SAKER SOM VAR KVAR I EN HÖG SOM JAG KUNDE HÄMTA VI 15.30 TIDEN. JAG KOM EN HALVTIMME SENT MEN DEN TURKEN HADE INTE GJORT ETT ÄNDA SKIT. HAN SA JA TILL CORRE ATT HAN KUNDE FIXA DET MEN NEJ HAN VAR VARKEN DÄR ELLER FIXAT DET HAN SKULLE!!!!! NU HAR JAG BESTÄMT EN NY TID MEN JAG SA FEL FÖR JAG SA ATT JAG SLUTADE 13.30 MEN JAG SLUTAR EGENTLIGEN 14.30 :/ TISDAG :IDAG HADE VI HANDLEDARDAG. DÅ VAR VI UTE OCH LEKTE STÄDADE KLASSRUMMENA VÅRA OCH TITTADE PÅ EN JÄTTE BRA OCH ROLIG FILM SOM MAN FICK TA MED SIG FICKA CHIPS OCH DRICKA TILL. MEN JAG BLOGGER MER I MÖN KYSS

Av Katrin - 18 december 2011 20:20

ja det är det , absolut, helt klart   pappa har ju köppt en hel jäla (ingen svordom!) fraktlåda med klementiner (vet inte hur det stavas) Sitter och spelar MSP så jag kan få in lite kosing. 

Sen så sitter jag med ett cocacola glas på MC doncken och en torr kladdkaka.

idag var jag och kollade på min brorsas gradering, han har gult bälte i karate, jag själv har inte äns ett bälte, inte äns en dräkt, fastän jag har hållit på i ett halvår nu! men ska fixka en dräkt nästa sesong

men har inget mer att skriva om denna  dag, sriver i morron istellet så 

kyss<3

Av Katrin - 16 december 2011 14:47

JAAA! äntligen träning! vilken dag, vilken vecka! det har går så himla fort! idag var en bra dag på skolan. Franska engelska AP och ssen idrott som var utelekar, och det var så himla kul!!!! Nu är det träning snart och jag ska gå dit med min bästa vän som jag övertalade att gå! fastän det kanske inte är våra tränare som tränar oss idag. :) 

Skolan blir bättre nu, för varje vecka vågar jag mer och mer säga och göra saker. 

Sen när jag åkte hem med bussen så tycker jag att jag ser en person jag gick i samma klass som för nått år sen och va "ganska" kär i då på den tiden  Jag har ett han förr men inte varit säker på om det varit han  för han har ju växt om sig! Så har man sett reklamen så kan man verkligen kalla det för spaningsläget! Där satt jag på min plats och helt plötsligt såg jag att han satt längre fram i bussen. Jag tiittade på han för att se om det var han, (och det måste ha varit han) och helt plötsligt så tittar han tillbaka mot mig!!!!!  haha. jag var tvungen att vända bort hela huvet för att inte börja flina!!! antingen kände han igen mig eller så tyckte han att jag var dum i huvet och undrade vad jag "glodde" på.... hahaha jag kommer aldrig glömma det dära. 

men måste fixa på mig fotbolls strperna nu   

bloggar senare ikväll

Dagens bild of curse.

   

har fasnat på en av hans låtar! kan inte sluta lyssna på den PLEAS ME


Kyss<3 :D

Av Katrin - 15 december 2011 22:04

Så inser jag att alla vänner jag hade i dom första åren, är borta. En som alltid trodde och litade på mig kunde inte i6:an berätta för mig vad som hände då hon och en annan tjej i klassen var borta hela sv lektionen och fick en massa trubbel... och en som ( jag vet inte hur jag ska skriva så det blir rätt ) slog armkrock på rasterna och läraren forväxlade namnen på hänger med dom skummare och stökiga personerna. Det ända som blev kvar var jag och den jag första gången som jag skulle börja på en ny skola, följde efter för att hitta till skolan... Sorgligt när man tänker på det och när man väl gör det så undrar man vad dom egentligen tycker och vad dom saknar från förr. Jag saknar allt skratt och alla stunder vi pratade om killar, fotboll och jaa allt mojligt. Jag kommer ihåg dom gånger då vi allihopa spelade fotboll på rasterna mot killarna eller mot dom andra klasserna ända tills läraren fick komma ut och hämta oss :,) men allt detta är helt bortblåst nu.6:an förändrade allt! En kan inte klara av att vara sig själv med så många killar runtomkring. En andra kan hantera och vara sig själv men glömmer bort vem hon va och brukade vara. Och den sista blir köpt av en idiot som hatade mig bara för att jag pratade och började skratta med en av dom som hon känner. - kan jag få spela på din mobil, frågade hon ofta. Jag sa nej vissa gånger och snabbt for idioten i mellan - här du får spela på min för jag är mycket snällare än Katrin. Jag blev så jävla less att jag tillslut sa något och sedan inte brydde mig. Nu känner jag att jag borde ha gjort nått, men jag höll låg profil, stod ut med det VÄRSTA året i MITT LIV. Sedan kom 7:an, ny skola, går med motståndarna och trivs hur bra som helst. Och är sju jävla glad.Nu har jag provat gilla saker på fb för att se vad mina " vänner " tycker om mig och svaret på - känner jag dig- var - jag tror det.....Jag gråter varje gång jag tänker på detta, och varför försöka glömma, det kommer ju aldrig hända.... Hon kanske har 500 vänner på fb men känner bara 2/3 av dem, men jag vet inte längre om jag är en av dom 1/3 som är kvar....Hon kanske har fler falska kompisar som går i grupper och snackar skit om andra och om mig, men hon vet att om jag blir förbannad finns det inte något som hindrar mig från det jag gör... visst jag kanske är kvar i barnstdiet och jag leker i snön och har ett fånigt rum men bara för det så kan du fortfarande lita på mig. Jag skulle aldrig säga nått även om jag blev as förbannad på henne ... jag skulle inte berätta något för någon alls för att mig kunde hon lita på! Vart ska detta sluta? När ska detta sluta ? Och HUR kommer det sluta? Kyss

Av Katrin - 11 december 2011 20:16

Jag vet, jag vet, jag vet!

en Maria Montazami väska! haha <3 satt nyss och kollade på svenska hollywood fruar, och då såg jag att hon lanserade ett eget märke. Men jag vet inte vad den kostar :(

aja idag har jag bara spelat MSP hela dan. har fixat in över  1000 sc samanlagt.

men här kommer dagens bild för jag måste städa mitt rum och sen gå ner....

   



Kyss

Av Katrin - 10 december 2011 19:09

hej nu sitter man och svullar godis precis innan middagen, jag ee ju smart så, :P

Yes! Nu har jag äntligen fått in en del starcoins på MSP!!! har precis kommit på ett riktigt "fusk" kan man säga.

jag har oxå en ny MS som heter Suedois (det betyder sverige på franska) men bloggar lite mer senare måste äta nu 

Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards