thebeastedflower

Alla inlägg under februari 2012

Av Katrin - 19 februari 2012 22:33

LIGGER I SÄNGEN NU, SKA ställa mobilen och sen sova ee så sjukt sjukt trött!!!! Idag har det varit en såhär dryg söndag :s sovit till 09.00 typ sen bara suttit vid datan :o SEN VID 19.00 SÅ VAR DET MÖTE MED LAGET OCH THE VUXNA :P SNACKADE OM Karlstad och ambition träningarna som är på lördagarna.Det varade i 1tim och ca 15 min :omen ja sovmorgon i mon så. Men ska vakna lite tidigare än vanligt tror jag :p Kyss godnatt <3

Av Katrin - 18 februari 2012 08:00

Har vaknat just. Ska på träning som börjar 9.00 till 11.00 !!!!!!!!!!!!! Det kan jag säga förstör en lördag och en helg för mig :/ Men nu måste jag ta mig i kragen och börja blogga som jag gjorde förr . Men nu ska jag på träning sen så när jag kommer hem så bloggar jag! Kyss och god morgon :)

Av Katrin - 7 februari 2012 21:59

Idag och igår va jag hemma från skolan har mått illa och haft ont i magen :( fast gansk skönt va hemma och så men jag skulle hellre va täppt än att det gurglar i magen. Har bara spelat MSP nu när jag varit hemma. Köpt en ny look på min gubbe Suedois som nu även har 20 kortisar och äntligen är på level 3!!!!!!!! Yahoo:pTill lunch åt jag asiatiskt. Skiiiit goott :DIgår fick jag mina nya " fodrade" ( eller det var va vi trodde ) vinter skor. Dom va SOMSAGT inte fodrade men asa snygga. Haha stolt ägare till dessa skor som typ ingen annan i denna stad har :P Ska försöka fixa bild på skorna i mon elr senare i vecka.Måste sova nu. Ska på skola. I mon såSov så sött och dröm om nån du mõtt haha från lejonkungen hahakyss

Av Katrin - 5 februari 2012 22:36

NI VET PRIME OCH TORO FRÅN GLADIATOTERNA....... DOM SKA TRÄNA PÅ ETT GYM HÄR I NORR OCH PAPPSEN EE INSTRUKTÖR DÄR SÅ GISSA VEM SOM SKA SITTA OCH GLO PÅ NÅGRA SOM STÅR OCH TRÄNAR ???????HAHA JUSTE .... JAAAAAAAAAAG !!!!!!!!!!!!!!!! SKA TA KORT OM JAG FÅR :D FAN ASSÅ VA BALLTMEN SKA SOVA NU EE SKIIIIT TRÖTT -.- KYSS

Av Katrin - 5 februari 2012 17:25

Har precis ätit vofflor. Jätte proppmãtt nu :p Idag har jag sovit, tittat på film/tv och spelat en massa MSP :D typ tjänat två tusen sammanlagt eller mer i helgen.Men kanske bloggar lite efter träningen :) Hejdå Kyss <3<3<3

Av Katrin - 5 februari 2012 01:23

Tränarna tog upp detta med nu på träningen förra veckan eller i så va det i onsdags :S kommer inte ihåg :p men denna lördag har jag spelat en massa MSP sedan va vi in på stan för att mamma skulle byta storlek på vantar och pappa dator grejjor . Sen till hemmakvãll för att köpa godis. Dyrt och s fanns det jätte mycket gott godis som man ville ösa på med men smaken va fan hemsk så i fortsättningen så ska jag bara köpa godis på dollar store :D det är det bästa Men ska sova nu så god natt + god dag. Kyss

Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards