thebeastedflower

Alla inlägg under mars 2012

Av Katrin - 9 mars 2012 10:39

Tjoo :P idag ska jag in på staden och gå på marknaden som är nu :P med mormor. 

ska bli kul. 

har sovit i flätor så ser ut som ett troll ( pappa tycker jag ser ut som en pudel) :S

aja längtar tills i slutet av mars för då drar jag o pappsen till Sandviken, shuppa loss !!!!!!!!! måste få nya kläder snart för har växt ur nästan allt :P

aja hinnerinte blogga någe mer just nu för måste borsta tänderna och sedan pysa iväg mot bussen :)

Kyss

Av Katrin - 6 mars 2012 19:48

Nu måste jag ta mig i kragen och börja BLOGGA !!!!! VAR ETT tag sen nu :p Iaf är jag hos mor modern :) sitter och tittar på halv 8 hos mig Har varit sjuk hela förra veckan så, inte kul! Men fick en extra veckas ledighet kan man säga :D nu är det iaf LOOOOOV, äntligeniFunkar bra i skolan vet inte hur alla tycker om mig. Fuo att jag selar i ett annat lag, är ganska lugn och har pluggat franska ett år mer så vet jag inte :/ men det ee lugnt. Var ju ny i höstas :) Men det var vad jag hade på hjärtat idag :p Kyss Ska försöka skärpa mig nu framöver

Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards