thebeastedflower

Alla inlägg under juni 2012

Av Katrin - 23 juni 2012 13:47

Jupp nu drar jag och pappa till turkland Antalaya :P

skiit kuuul i en vecka. vi åker med sistaminutes så hoppas vi hamnar på värsta lyx hotellet och får åka första köass i flyget. är i stockholm nu på ett Scandic hotell

järva krog

sitter vid en hotelldata som ÄNTLIGEN ÄR LEDIG! haha....

ajaj men ska snart gå tebaka till rummet för att packa iordning allt sen går vi till flyggbussen som går till arlanda. flyget går inte förrän 18.15 så det blir en jävligt dryg dag idag. men jag ska ta mkt bilder och lägga in :P

vi kommer typ fram i tio tiden på kvällen.

tror dethär är en del av antalaya :S hittade den på google iaf


Ja ses dah om vecka dah bloggen!   

Av Katrin - 15 juni 2012 12:54

Kom på en sak :) och det är lite roligt när man tänker efter. Det är så här att jag dömer om dom killar jag är kära i . Har gjort sen typ 3 elr nej 5 var det ... Aja men nu så finns det en kille i våran klass som är snäll och ganska söt, inte direkt snygg men söt. Och för. Ett tag sen så hade jag en dröm där han gav mig ett armband tror jag det var. Sen när jag kom hem ( i drömmen ) så var den trasig så jag hade den på fingret men tappade den och orkade inte ta upp den :/ sen nu natten till idag så drömde jag igen om honom. Och då la han Sina armar om mig och la sin haka ( som kändes skäggig :s ) mot mitt huvud och värmde mig när jag stod där och frös <33 måst varit en av dom bästa drommar jag haft . :D jag vet att det låter löjligt och knäppt men det känns så verkligt. Jag önskar bara jag kunde vara fin och kunna prata mer :/ bilder säger inget om ditt utseende för du gör till det och då ser det inte ut som dig ...

Av Katrin - 15 juni 2012 12:17

Ja som sagt så är det sommarlov och som vanligt är vi ( Asså laget ) på väg till huddik -.- men ska jag vara helt ärlig så har jag haft tankarna på att börja i ett till lag ( IFK) för jag HATAR SERIÖST MITT LAG. JAG ÄR JU MÅLIS o mittback men nej den här säsongen här jag mest stått och inte fått träna ordentligt som utespelare .... har haft. Sån jävla lust att bara bryta av mig fingrarna bara för att slippa stå .... och vi är bara 2!!! Målisar... men jag vill ändå va kvar för vi är det bästa laget i jämtland så och Ifk ee inte direkt dom bästa jag har sett :s Men ja som sagt så är vi på väg till huddik och ja .... vad ska man säga efter ca 20 minuters resa så vill jag bara hem .....Men när jag kommer hem på söndag så ska jag fixa lite grejer från niornas uppträdande och mina kläder som jag hade :)

Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards