thebeastedflower

Alla inlägg under augusti 2012

Av Katrin - 31 augusti 2012 21:44

Tyckte faktiskt att det blev lite snöggt

Av Katrin - 31 augusti 2012 06:38

Ska köpa en systemiskamera på typ lördag !!! Begagnad dock men man får med allt, kamera väska, laddare o data sladd för 2000 kr! Ordpris är 7-8 000. ;D

Jag hat oxå nu igår klippt bort en del av mitt håriga liv....... halva luggen, så nu har jag LUGG!!!!!!!!!!!! O IDAG ERE skolfotografering så jag tänkte lägga ut hur håret blev o outfiten :)

Nu måste jag berätta lite från i måndags o onsdagen. Vi började normal tid 9:05 på måndagen. Vi fick 3 nya men en av dem var direkt inte ny, han hade flyttat till nya Zeeland i sexan o kom tebaka nu i 8:an. O guu va han har vuxit !!!!! Såg en bild på han i skolkatalogen från 6an när jag gick på bajssjö(storsjö)
Sen i onsdags hade jag mitt första träningspass karate för den här terminen. Haha jag var den ändå av 5pers som kom o jag har en för jävlig träningsvärk i mage o i båda hela Armarna.

Men måste kliva upp nu o göra mig klar :)

Av Katrin - 24 augusti 2012 23:32

Hade match igår................. vi vann Me 10-2!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mot rätan-berg. Förra året var dom asbra o vann ÖP-liret men nu var dom ganska dåliga, men vissa sa att det var ett helt nytt lag -.- Aja kul vare men synd vara att deras andra mål blev ett själv mål, blev retur 2 gånger sen råkade varan vänstermitt skjuta upp den i krysset så den andra målisen (inte jag) inte nådde den o va säkert inte beredd heller. Aja gjorde inget. Hehe;p
Idag har jag varit lite mee corre o vi har haft roligt som vanligt. Hon är en sån här som är guld värd o som verkligen är en äkta kompis
:D sån som är som en syster som man alltid älskar<3 Hihi.

Ligger just nu i min 1,05m breda säng (den är inte ny) o har ont x( vettefan vare är men det känns som om jag har håll o sendrag på samma gång *-*,
Hoppas det ee borta till i mon för det gör riktigt ont


Det var de de, natti !!!!!!

Av Katrin - 22 augusti 2012 17:29

Jag har så in i helvetet i ryggen... o 18.30 har jag träning, som jag ska gå på :O ibland när man är stel i ryggen brukar man kunna få bort det genom att sträcka på ryggen o böja sig bakåt med armarna på ryggen.
Men det gör bara ondare x[

Av Katrin - 21 augusti 2012 19:37

Sitter o slappar i [gi] - byxer just nu.
Har inte haft min mobil så det ee därför jag inte har bloggat något...
Pappa tog den bara för att jag spelade på hans Ipad fastän jag inte fick.....:$

Men har inget att rapportera fuo att vi vann ÖP-lirscupen i f-14 o f-15 !!!!!!!! Så på samma dag vann vi två matcher överlägset. Första vi spelade (f14) spelade vi mot Ifk o vann me 4-0, egentligen 5-0 men det var 'offside' tyckte dom efterblivna linjedomarna o domaren XO men vi vann och jag slog passningen till det andra målet o det kändes så jävla härligt 8D (spelade vänsterback)
Sen så spelade vi mot brunflo (f15) o vann med 3-0 men den matchen stod jag i mål. Härlig grej man fick höra av en av mina tränare. Han tror jag kommer bli kallad till JH träningarna i höst, som målvakt men det är bättre än ingenting :/

Aja ska titta på batman med little broder nu.
Ciao

Av Katrin - 10 augusti 2012 00:02

4-2 TILL OSS 8D stog hela matchen oxå, kallt, dötrist och ja som vanligt :) ( inte för att jag vet svaret på det sista själv men, :s )
Så nu ligger jag i min säng för att sova, ska till optikern i mon o kanske på stan om jag hinner men först på morronen måste man ju se på MI HIGH!!!!!!! DET ÄGEEEEEEEER!!! HAHA ;p
Bloggar mer i morron för orkar inte skriva mer

Natti <3

+love girls >3 det du sa till mig idag betydde så himla mycket <3<3<3 du ee så himla snäll :)

Av Katrin - 9 augusti 2012 17:13

Ska på match nu men sen om jag orkar ikväll så kommer det lite uppdateringar om vad jag gjort dom senaste dagarna :)
Btw så möter vi Krokom, dom slog vi i dm finalen förra året så dom ee egentligen sämre en oss men dom har en MASSA överåldriga!!! Fast vi är ändå bättre :p

Av Katrin - 3 augusti 2012 18:09

Jupp här kommer bilden som jag skulle ta.( skalet är blått som ni kan se på det tidigare inlägget )

Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards