thebeastedflower

Alla inlägg under oktober 2012

Av Katrin - 30 oktober 2012 19:16

Kanske ska prova va hemma hos pappa i helgen ( för er som inte vet så tog jag alla mina grejer o åkte till mamma )
Har bott här hos mamma i kanske 2 1/2 vecka nu.

Av Katrin - 29 oktober 2012 19:40

 

Ja ni ser väl vem som e jag   


och här är en bild på en helt sjukligt underbar kille  

 

Av Katrin - 28 oktober 2012 09:24

Ligger i sängen o äter godiset från igår och tittar på Barbie och dom 12 "dansande prinsessor"

Av Katrin - 27 oktober 2012 19:16

HAHA.
Två killar i typ 10-13 års ålder kommer och bankar på dörren, så jag går ut på balkongen istället för att gå ner och öppna dörren ium att jag är själv hemma.
Så jag kollar först om jag vet vilka det är och sen sa jag
-hallå?
-hus elr godis...
Och jag fattade inte först så jag sa bara nej och gick in. Men det roliga var att när jag gick tillbaka för att se ifall dom stod kvar efter ca 2-3 min så står dom där vid dörren och tittar upp mot balkongen.XD HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!! Och dom hade ju inga halloween kläder heller. Elr som hade dragit upp luvan. Men gud vilka noobar!!!!!!!!!!8D

Av Katrin - 27 oktober 2012 12:39

Dom var jätte gulliga ;p Hihi och maten var hur god som helst!!!!!!!!
Här kommer bilder på maten och gårdagens outfit innan jag bytte till klänning till middagen.

Av Katrin - 23 oktober 2012 19:04

och det kom ju jävligt lägligt till Dm! som är i morron.... -.-

Av Katrin - 23 oktober 2012 10:30

Var den enda som kom i tid :p

Av Katrin - 22 oktober 2012 15:31

Då äre Armbrytnings DM!!!!!!!!!!!!!
I 6;an gick jag ju på bajssjö skolan, och då var det först så att man skulle först utse den starkaste tjejen o killen i klassen, och det blev ju jag (såklart) o en annan kille. Och för de fick jag en kexchoklad, woop woop,
Sen så får man möta dom andra tjejerna i samma årskurs och den som är starkast får åka iväg på dm-.- jävligt orättvist tyckte jag, men nu på pysslingen elr vad det nu heter, så är det typ i stort sätt bara att anmäla sig.
Så i 7;an så hade jag ju bytt skola och jag anmälde mig. Och det var bara jag av tjejerna i klassen som gjorde de. Så jag var med de året då. Och jag mötte hon som representerade bajssjö, men hon har en jätte bra tacktik, för hon är ju skit svag annars, har man sett på träningarna, så hon vann över mig och dom två andra som var med. Men jag kom iaf 2:a och fick en tee-shirt där det stod "STARKARE" fattar ni?
STARK
STARKARE
STARKAST
:p
Men i år! Då jävlar är det jag som ska vinna. Har fått ett jätte bra tips av pappa som funkade as bra när jag körde mot honom, fick faktiskt ner han ;D
Har ju en silver medalj sen förra året mee Armbrytning och en brons sen i 6;an då jag kastade boll så ni kanske förstår hur gärna jag vill vinna? Först slår jag Frida sen får jag en guld medalj !!!!!!!!!

Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards