thebeastedflower

Alla inlägg under december 2012

Av Katrin - 29 december 2012 23:04

Just nu befinner jag mig i Sandviken hos far modern med fader, broder o syster. I möra far vi hemåt klockan 8 eller halv 9. Det vi har gjort här är att äta o handla på IKEA i Valbo, sedan handla i affärerna, sedan bada på parkbadet och det fick vi oxå helt för oss själva, sedan har vi träffat/hälsat på faderns moderfader, modersyster o våran faderfader. Idag var vi oxå ute nu på kvällen o då gjorde vi, elr det var jag som började, en as coooool snögubbe. Bild har jag inte men ska lägga in så fort som möjligt. Den blev ungefär lika lång som mig (179,8cm) o snögg blev den också :p

Sen har jag slagit ett väldigt högt rekord (enligt mig själv o familjen) på subway surfers. Typ ca 1450789 elr nått.

Haha jaja det har varit roligt här men saknar mammsen nu <3
Har träning sedan direkt när jag kommer hem ungefär, om jag hinner hem i tid.
Så jag tänkte sova nu, på min madrass med hälften av luften kvar o vänta på dagen som kommer :s

Av Katrin - 24 december 2012 22:38

Mår pyton nu kan jag säga. Har ätit som en jäla idiot

Av Katrin - 17 december 2012 22:25

Har inte bloggat på ett bra hederligt tag, men inget har direkt hänt, haft JH träningen, gjort fysialogan nånting test, när man Cyklar. Är. Vältränad och frisk :D nådde en puls på 193 och det var 85% av min maxpuls.
Och JH grejen ja, säger en sak !!! Vissa av dem som är med kan ta sig i aset och dra... Dom sög rent utav på att spela som ett lag, sa bara förlåt till varan och lyssnade inte på målvakten ( i det här fallet jag ) blev så jävla less och ville bara ge en av tränarna en fet käftsmäll!!!
Men nog om det, jag sitter o försöker göra klart min egna religion, Kankuism 8D tänkte lägga in arbetet här sen så ni kan bli kankuist , hahahahahahaha
Den skulle vara inne i dag elr nått men när jag tar fram filen på datan är hälften borta ! Så jag fick lite lätt sykbryt kan jag säga -.-
Men måste få klart skiten innan halv 12 iaf annars får jag väl ta smällen...

So skit...

Av Katrin - 9 december 2012 12:48

Haha, idag ska vi gratta pappa, fast han fyller år i morron, men mamma jobbar då. Sen har jag träning. Vi håller på att träna fotsal:) inte lätt och JÄLIGT jobbigt :p men kul. Fast jag vet inte så mycket om det än :s

Av Katrin - 8 december 2012 11:07

Men nu till något roligt!!!!!!!! Min nya telefon ÄGER!!!!!!! det är en HTC Desire S Me HTC sense!!!! Den kan allt 8D kamera fram o bak. Man kan kolla på megashare utan att det hackar, o man kan ha msp appen :o
Så jävla glad över den!!!! Pappa köpte den på jobbet för 350 KR !!!!!!!!! GU MITT LIV ÄGEEEEER!!!!!!!

Haha :p

Av Katrin - 5 december 2012 21:34

Pappa: jag har fixat tfn till dig nu.
Jag: men neeeeeeeeeeeeeeej@#$%&*$$@$%
Pappa:?
Jag: men jag vill inte ha nån Sony tapio, min gamla Sonyericsson funkar ju!!!!!!
Pappa: men det är ju HTCn jag snackar om! Doooooooh
Jag:aha... Hehe.....;)

Så nu ska jag få en exakt kopia av min gamla tfn( htcn) som förhoppningsvis funkar :s

Har prov i mon så måste sova :/ natta :)

Av Katrin - 4 december 2012 22:24

ZzzzzzzZZZZZzzzzZZZZZZzzzzz

Av Katrin - 1 december 2012 14:12

Jag o syster skulle baka men det slutade med att hon dumpa skiten på mig, sen börjar lipa o ringa mamma och babbla om något som hände förra månaaden och flera månader sen ¦#

Så jag skiter i det där nu för om en halvtimme ska jag gå med corre till ÖP.hallen och köra träningsmatch mot 99..... inte direkt vad man vill göra en lördag men men.......

Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards