thebeastedflower

Alla inlägg under mars 2013

Av Katrin - 31 mars 2013 22:18

Åkte hem från stugan idag :( hade velat va kvar lite längre :) så himla härligt o roligt det har varit<3
Först fjällturer sen spela BUZZ (som jag tydligen är väldigt bra på xD) haha!
Nu ligger jag äntligen i min egna 1,05 säng, ny duschad och helt slutkörd och tittar på pll :p

Blev ingen tur idag men igår var vi iväg, har lite bilder att dela :)

Av Katrin - 29 mars 2013 22:47

Haha, körde Bizz musik quiz, total ägde ju :p
Vann 1 elr kanske var det 2 gånger fastän jag inte kunde något nästan xD haha

Av Katrin - 29 mars 2013 17:58

Jätte härligt :D och as kuuuuuul :p

Norge weeeeeoooo!!!

Lite bilder ( väldigt lite )
Men drar iväg igen i morgon :)

Av Katrin - 27 mars 2013 13:40

Slutar om min -.-

har elevensval idag och i morgon. har haft hkk och nu EA/AP idag o i morgon musik....-.-

det var askul på hkk, gjorde tre rätters påsk lunch. det var ägg med majonäs o räkor först, sen kyckling wok med kliser nudlar och sedan muffins med tre hallon i, grädde och persikohalvor (men jag åt nt muffins) men dom vart välldigt go tyckte många :) det är ju såklart när det är jag som har bakat dom   

men det var gött iaf


nu väntar jag bara på att kockan blir två sen blir att snabbt ta sig till the busshållplats och sen hem o äta, byta om, slappa och sedan iväg och sparka ner lite småkids (karate) menarnt allvar med att sparka ner men dom som jag går med är 2-4 år yngre än vad jag ee, en är 1 år yngre men är upp till axeln på mig så...-.-


sedan i morgon så är det ju påsk lov efter att allt är klart på skolan och då far jag, mamma, lille bror o syster till Norge :) skiiiit kul jao!


Av Katrin - 16 mars 2013 23:00

Dag 1 avklarad, i morron dag 2 återstår. Från 9:00 till ca 16:00
Ganska roligt men även rörigt med alla dessa regler om allt nästan :s
Det vi gjorde idag var först att presentera oss sen drog vi till arenan för att få veta ungefär hur en domare ska springa o röra sig på plan och lite om att vifta med flaggan(villket är ganska krångligt)
Sen tittade vi på några filmer där man skulle gissa ifall man skulle ge rött elr gult kort. Mer än så var det typ nt...

Av Katrin - 13 mars 2013 21:44

Har haft sport lov under v.10 och nu i veckan har jag varit hemma, pga illa mående. Ganska skönt fuo att jag mådde illa+ att jag har sovit dåligt hela helgen och måndan, tisdan. Har drömt en massa konstiga grejer :s i nån av drömmarna drömde jag något riktigt hemskt, jag sköt ihjäl en massa barn hemma hos min mormor o sedan mosade dom genom att sätta in dom i en hiss o kapa repen :x
Sen natten till tisdag och idag drömde jag att jag skulle gå på bio typ med Clas malmberg...:s
Sen så drömde jag att jag var kompis elr nått till dolph/dolf lundgren elr vad han heter. Haha den drömmen var lite festlig ;)
Ska på skolan i morgon iaf, mår hyfsat bra nu, elr nej faktiskt inte, just nu mår jag illa :( men ja, man får väl se hur man mår i morgon...
God natt :)

Av Katrin - 8 mars 2013 00:25

Jämför den med min gamla XD

Av Katrin - 6 mars 2013 13:23

Fixade en inbjudan till en domarkuts igår (med pappas hjälp) och fick den idag, men jag måste ringa den som skickade den för varken jag elr pappa förstår nt hur man ska skicka in en anmälan :s


Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards