thebeastedflower

Alla inlägg under september 2011

Av Katrin - 6 september 2011 21:45

Seriöst ee skit trött, kollar fotboll. Sverige mot San Marino jaja dagens blir det inte för den var jätte ful... hade inte tid att fixa mig :o aja skriver vell i morron hoppas jag. KYSS¡¡¡

Av Katrin - 5 september 2011 21:48

Hej alla   idag så hade vi match mot Berg, Vi vann mee 4-2.....

jag glömde skorna så jag kunde inte spela  

Ingen dagens idag, hann inte....

det blir ett kort inlägg idag.....

                                                     kyss! hejhej 

Av Katrin - 4 september 2011 21:10

Nu ee jag skiiiiiiiiit trött! skola i mon, börjar 09:05 

Idag var jag bollflicka på ÖDFF match mot Sundsvall. Det blev 1-1 och jag fick hämta en massa bollar... Det var as spännande för Sundsvall ledde mee 1-0 men i 89:onde minuten och den 24 sekunden gjorde ÖDFF mål! nice  

Det är allt jag har gjort idag så här har ni dagens...

   Tröjja: lagtröjja...

    Linne: Gina tricot...

    Byxor: J,C....

    Strumpor: ?....

    Ring: Kappahl...

Kyss! 

Av Katrin - 3 september 2011 22:16

Jag lovar er pröva inte detdär jag gjorde med kicken hemma nerför backen hem från skolan. Den klene kommer inte klara av smärtan!m     vänster                                                                                     

                                               höger                                              

                                                                                 Så ser mina armar ut och kommer göra det i typ 1-2 veckor  .......                                                                                                                                                  Aja idag spelade vi match mot Rätan. för er som inte vet vad det är så är det en sketen by som inte finns   aja dom vann mee 6-0 men dom har ju liksom bara 95 och 94 i sitt lag så...........       Domarn vi hade var liksom blind oxå så det var ju asbra      

                                                     Nu väntar jag bara på att spartacus ska börja, och medan jag gör det så lyssnar jag på Maggio.

Så vi hörs vell i mon på morronen eller efter morronen :P

Kyss! 














Av Katrin - 2 september 2011 19:22

Asså ni ska bara veta vad smart jag ee asså. Jag kickar nerför backen påväg hem från skolan till pappa på fristilen<3 och nar jag kommit ner för backen så boom flyger jag av kicken.( eller glider av den egentligen men det lät coolt med flög ) åka nu ee man fan en liten mumie med allt plåster! Aja dagens blev förstörd av kraschen, eller Aa byxorna men jag kan lägga in hur mina armar och ben ser ut sen :s Kyss<3

Av Katrin - 1 september 2011 15:37

  Hej!!!! asså shit villken suprise jag fick när jag loggade in på Min movistar!!!! fan hade tjänat ihop 221sc typ på två dagar!!! hehe 

    Aja igår bloggade jag inte och typ inte dagen innan heller, men jag hade inte tid och orkade inte  aja idag gjorde vi inte så mycket, knöt kompisband och jobbade lite med en svenska-uppgift.....


Såhär ser armbandet ut.       Aja här ee dagens


   tröjja: intersport

    linne: gina tricot

    byxer: cubus

   strumpor: cubus tror jag?

                                                                         kyss! 


Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards