thebeastedflower

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Katrin - 22 oktober 2011 21:42

Japp idag kommer bilderna från stadsturen i veckan OCH IDAG!!!!!

   Stickad kofta gina 299:-

    Mysis bik bok 149,90;-

   Stickad (avig) luvtröjja bik bok 199:-

de köpte jag tidigare i veckan.....

Idag så köpte jag,

   pösiga jeans lindex 299;-

   Lite tigtare (stavningen)* jeans leggings kapphal 199:-

lindex 3för2

Så jaa det ee vad jag har köpt idag, nu sitter man och svullar pringels sourcream & onion...mumsmums..........

Nu ee det uppehåll på fotbollen tills typ januari elr nått? så jag har bar karaten nu på måndagar och gitarren på onsdagar 

Men iallafall så............ HAR ÄNTLIGEN FÅTT MINA MÅNS ZELMERLÖW BILDER TILL MOBILEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fixar dom så ni får se i mon eller i övermorron....

Va med i armbrytning skol-dm kom tvåa! jippie, fixar bild på medaljen ich tishan i morron elr i över. haha 

Yes äntligen så har jag den snart! världens bästa författare har gjort det!!! så nu ventar jag bara tills typ måndag så kommer den "röda kort och svarta naglar" bollkänsla!!!!!! Mikael Thörnqvist tack!<3

 

  Asså dethära ee en bok för alla så läs alla 7 nu så!!!

fotboll och kyssar

tacklingar och tårar

fiender och försvarare

dribblingar med döden

falskspel och finter

straffar och strul

RÖDA KORT OCH SVARTA NAGLAR!




Kyss!  

Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards