thebeastedflower

Alla inlägg under augusti 2012

Av Katrin - 3 augusti 2012 14:36

Jag vet att jag inte gör det jag säger men jag tittade på film med min lillasyster o sen somnade jag, men här kommer bilden på mitt armband och själva berlocken elr vad det kallas "smycket" är ett lejon, som är mitt stjärntecken.
Just nu sitter jag Med ett Iphone 3/3s skal av gummi som jag köpte på dollar store igår och gör så att det ska passa min hundra åriga HTC :p går ganska bra faktiskt. Är snart klar o då ska jag ta ett kort med skalet på mobilen så ni kan få se.
Men söker egentligen efter ett iphone 4/4s skal i gummi så om nån vet vart det finns såna så släng iväg en kommentar eller en fråga o berätta för vill verkligen ha ett :)

Av Katrin - 1 augusti 2012 23:27

Bara på mitt sjukt fina halsband som jag köpte ( det ee mkt snyggare i verkligheten men min mobilkamera ee skitdålig )
Sen har jag varit in på stan igen idag fast med pappa och mina syskon Jennifer o Linus. O då köpte jag världens gulliaste mugg med tiger på när han har en tomteluva o bär på en säck med julklappar :D bild kommer i mon, orkar inte gå ner o ta kort på den
:S
Men jag har tagit en massa bilder på häftiga lampor o lite till som jag tänkte visa.

När jag kom hem idag så satte jag mig vi datan o spela MSP. Har gjort en på norska sidan o en på engelska XD haha när jag sitter o spelar på den norska gruppen måste jag ha ett lexikon för ätt översätta svenska till norska och sen tvärtom, när jag spelar på den engelska gubben så måste jag ha ett lexikon för ätt o översätta från svenska till engelska . Satt o chatta Me en på den engelska sidan o jag tror varken att jag elr hon förstod vad jag skrev XD
Men ska fortsätta i morron.
Varför Jag måste ha ett lexikon när jag spelar på den engelska sidan ee för att jag har inte haft så bra engelska lektioner :( våran lärare va jätte duktig men glömde hela tiden bort så man lärde sig aldrig något... det ee synd för jag gillar verkligen engelska. Jag skulle vilja flytta till England elr typ nya Zeeland bara över ett år för det vore så himla häftigt :D
Men vi får en ny nu i 8an så hoppas det blir bättre.
Men här kommer lite bilder och bilden ;)

Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards