thebeastedflower

Alla inlägg under september 2012

Av Katrin - 9 september 2012 16:21

Sitter o äter nu. Har tagit sjukt mkt mat :p
Har varit på bibblan idag o lånat om böcker o ljudböcker med mamma, sen satte vi oss ner o fikade o snacka lite om karaten o Gradering o blått bälte osv, osv.

Hade sjukt kul på fjällturen men skriver om det lite senare idag.

Av Katrin - 4 september 2012 18:58

Fatta hur tung ryggan är NU och hur tung den kommer vara SEN NÄR DEN ÄR FÄRDIG PACKAD!!!

Av Katrin - 4 september 2012 15:29

Sitter på 159 på väg till ås. Mamma o pappa ee på kurs mee jobbena deras så vi sover hos mormor dom två kommande nätterna, elr inte jag men Jennifer o Linus ska sova där 2 nätter. I mon ska jag på fjälltur mee skolan i 3 dagar o det ska bara vara skit väder. Vet inte vart vi ska men vi ska gå 4 km sen slå upp tälten sen kan man fiska o gå turer. Jag ville ta med mig fiskespö men hann aldrig packa ner det men kanske kan låna av mormor.
Hoppas bara maten räcker i min tältgrupp. Vi ee 3 st o dom jag ska gå med verkar ju inte ha koll på vilken mat man ska ha o hur mkt. Så har köpt lite grejer personligt men det är för att jag ska kunna överleva. Eftersom jag tränar som jag gör så måste jag äta mycket och regelbundet. Så jag kan absolut aldrig slarva med frukosten för gör jag de ee jag helt körd på dagen.

Men bloggar mer sen ikväll o skriver lite om träningen igår

Av Katrin - 3 september 2012 08:27

Skolan börjar 9.05 så åker nu med 14 dit. Går mkt snabbare än att ta 6;an

Av Katrin - 1 september 2012 23:24

Vi vann mot Strömsund idag :) oväntat? Njae tycker väl inte de. Vi vann me 10-3 . I första halvlek gjorde först dom ett skitmål sen direkt efter de gör vi oxå ett mål så det blir 1-1. Sen direkt efter de gör dom ett till mål o det blir 2-1 till dom. Sen får dom en straff o sätter den o då ee ställningen 3-1 till dom. Sen så gör vi ett mål o ett till o ett till o halvleken slutar 4-3 till OSS :D sen nästa halvlek stod jag i mål o då gjorde vi 6 mål o vann mot dom. Men vi hade typ världens sämsta domare... Aja skit samma jag vill sova nu så godnatt.
Har match i mon mot Ifk. Jippie jag ska typ stå o sen bara titta på ...-.-

Av Katrin - 1 september 2012 18:48

Stolt :)

Min mubil har en förjävligt dålig kamera.

Den är ca 6 elr 7 år UNG!!! kostade 2000 för hela köttet inkl nytt objektiv som hade gått på ca 1500 o kameran gick på ca 4-6000 tror jah. Skit niceiga bilder dock kan den inte filma men det gör inget alls :D

Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards