thebeastedflower

Alla inlägg under oktober 2012

Av Katrin - 20 oktober 2012 19:53

sjukt spel som in i helvete!!!!! det är inte läskigt när man tittar på men när man själv SPELAR de så är det rena mardrömmen!!!!!!!!!

mitt reckord ee 3/8   skit stolt!!!!!!!




sry men det funkar inte att lägga in en bild :/

Av Katrin - 20 oktober 2012 13:18

Av Katrin - 19 oktober 2012 08:16

Men jag la mig absolut inte i tid. Men jag sov ca 20 min längre o åt frukosten på bussen, så nej jag ee inte en idiotisk idrottare som inte äter ordentligt o tror man blir fet av att äta ordentlig o regelbundet med mat.
Här kommer outfiten som jag bär idag.
Om fem minuter börjar matten o då kanske vi får tillbaka våra prov som vi gjorde i onsdags

Av Katrin - 18 oktober 2012 16:01

Vaknade av att mobilalarmet ringde för fullt kl 6:07 så jag tänkte "men då kan jag sova en halvtimme till" sen vaknar jag och undrar "vafan är klockan"
Tar fram en nästan överhettad som visar 7:25!!!!!!
Och jag börjar 8:20 och åker med bussen 7:35. Så jag tassade in till mamma o sa
- mamma jag har försovit jätte mycket.
Och hon som har jobbat halva natten o va hemma vid 24:00-1:00
- kan du skjutsa mig?? Frågade jag så snällt jag kunde
- ja... gå och gör dig klar.
Så jag hann till skolan i tid som tur.
Så det kan gå ja....

Av Katrin - 17 oktober 2012 23:09

Funderar på att köra med dagens outfit. Gjorde ju de i i början av min bloggning. Så kanske ska börja med de nu. Inte för att det är en sån stor variation som jag har men man kan väl ändå blanda och ja, typ nästa månad får jag kanske lite nya kläder.
Haha hittade en tröja på bik bok för si sådär 599:- men den var faktiskt as fin men jag har inte provat den.
Men bloggar förmodligen i morron, har blivit lite lat o inte bloggat ordentligt.
Natti:-)

Av Katrin - 15 oktober 2012 10:51

Att jag skriver inlägg innan franska lektionen :p och tar en trökig bild...
Blev ingen ny header. Han inte ium att det va matcher o Linus fyllde år men ska försöka nu till veckan iaf.har laddat hem en ny fotot app som ser ut att vara riktigt bra :p

Av Katrin - 13 oktober 2012 12:19

HAHA. IDAG NÄR JAG SATTE MIG PÅ BUSSEN SÅ GJORDE JAG SOM VANLIGT, SATTE MIG NÄSTAN LÄNGST BAK,STOPPADE ENA HÖRLUREN I ENA ÖRAT FÖR ATT VARA MEDVETEN OM VAD SOM HÄNDER RUNT OMKRING, OCH SÅ HELT PLÖTSLIGT HÖR JAG NÅN SÄGA SLÖDDRIGT;
- VILKET LAG SPELAR DU I ?
OCH JAG HÖRDE INTE RIKTIGT SÅ JAG VÄNDE MIG HALVT OM OCH SÅG EN KNUBBIG MAN MED EN ÖLBURK I HANDEN . OCH JAG KÄNDE PÅ EN GÅNG EN STARK LUKT AV ALKOHOL. SÅ JAG SVARADE SNÄLLT:
- OPE...
O HAN BA:
-VA!
SÅ JAG FICK SÄGA DET TRE GÅNGER INNAN HAN TILLSLUT HÖRDE. SEN PLADDRADE HAN PÅ OM NÅN MATCH IGÅR OCH GAV MIG KOMPLIMANGER SOM HAN VAR VÄLDIGT TYDLIG MED ATT FÖRKLARA ATT DEM VAR POSITIVA.
DET VAR GANSKA ROLIGT ATT HÖRA O PRATA MED HAN FÖR HAN VAR JU LIKSOM SNÄLL O LUGN O ROLIG. HAHAHA O DOM ANDRA I BUSSEN BARA STIRRADE HAN OCH FÖRMODLIGEN PÅ MIG MED :P
OCH NÄR HAN SKA GÅ AV SÅ TAR HAN SIG NÄSTAN INTE UPP, DÖRRARNA PÅ BUSSEN STÄNGS EFTER CA 30 SEKUNDER SÅ HAN SKREK RAKT UT " NEJ!!!" OCH HOPPAR NER PÅ TRAPPAN, TAR ETT STEG I TAGET SEN NÄR HAN ÄR UTE UR BUSSEN SPRINGER HAN VINGLIGT UPP PÅ EN LITEN KULLE, SEN ÅKER HAN BAKÅT, SEN FRAMÅT O TILLSLUT FÅR HAN TAG I EN STOLPE OCH HÅLLER I DEN O FASTNAR DÄR O STÅR DÄR HELT STILLA. HAHA HAN VAR RIKTIGT ROLIG HAN 8D

MEN IDAG VAR DET JU EN JH GREJ O SPELADE DÅ MATCH, MOT JH F97
O VI FÖRLORADE ME 2-1 MEN VI LEDDE FAKTISKT ME 1-0 I FÖRSTA HALVLEK.
Men men så blir det ett mål som slinker in under min utsträckta hand när jag slänger mig så det blir 1-1 sen kommer ett skitmål som jag inte kunde göra något åt helt enkelt.
Men ska duscha nu o göra mig klar för familjen o jag ska på djungelhuset för min lillebror fyller typ 9? Haha bra koll jag vet men han kommer alltid vara 5 i mina ögon <3

Av Katrin - 12 oktober 2012 22:19

Kanske inte har berättat de än men är med i JH nu :) fan bara att inte cornelia ee med för hon förtjänar det verkligen :(
Men istället kom en annan tjej i laget med o hon ee inte lika bra :/ menmen......
Ska upp vi 6;00 så ska sova nu.
Skriver mer i morron :)

Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards