thebeastedflower

Alla inlägg under januari 2013

Av Katrin - 14 januari 2013 15:57

Idag var jag hos tandläkaren och tydligen hade jag nått hål som dom borrade, dom sa oxå nått om att jag KANSKE har nått små hål på sidan av tanden men dom vet inte :/ men nu har det blivit något med tanden dom borrade i elr den brevid. Det ilar som fan och ibland gör det riktigt ont ¦X

Snart ska jag klippa håret, halva håret kommer väl fara :'( det är säkert jätte slitet ...

Av Katrin - 9 januari 2013 19:57

YEEEEEEEEEEES!!!!!!!! ÄNTLIGEN KAN JAG TITTA!!!!!
HAR VÄNTAT HELA DAN!!!! O ÄNTLIGEN FÅR JAG SE DE !!!!!!

Av Katrin - 8 januari 2013 22:11

On the telefon :p

Av Katrin - 8 januari 2013 17:42

Haha, sitter o äter mat när jag plötlsligt får en väförfrågan på Fb från nån Sven nånting. Först trodde jag att min kusin hade gjort nån sida med bilder o sånt på våran morfar, men det var fel bild o namn o allt så jag tittade på den här Svens profil och får reda på detta

Av Katrin - 7 januari 2013 19:51

HAR DAMPAT NER EN MASSA BILDET PÅ TOBY O EZRA XD

Av Katrin - 7 januari 2013 08:30

SKOLAN BÖRJAR IDAG :/ nu när man äntligen hamnat i lov-läga -.- men kunde sova 1 timme xtra för ska på sjukhuset kl 10 o RÖNTGA mig(hade inte hunnit vara med på någon lektion)

Nu har jag även börjat titta på pretty little liars och den serien är så JÄWLA BRAAAAA!!!!!!!!!! Jag har sett klart 2 säsonger och 13 avsnitt på säsong 3 och om 2!!! Dagar kommer de 14:de avsnittet!!!!!!!

Nu ska jag äta klart min frukost o göra mig klar, sedan drar ja o mammsen ;p

Av Katrin - 1 januari 2013 01:41

Ja, vad kommer hända i 2013 då? Moppe, moppe kort
Börja nian
Fortsättningen på the vampire diaries kommer och fortsättningen på the walking dead kommer
Jag graderar ( för hoppningsvis )
Utbilda mig till domare
Och komma (elr snarare kommit) till lvl 11
Ska på fasters bröllop
Försöka få fler än 2 magruter
Ehh......
.....
......

Ja, de är väll de som kommer att hända :)

Och en sak är redan avklarad, nå lvl 11 på msp. Gjorde de för ca 30 minuter tack vare mig själv-.- man måste vara VIP för att nån ska gilla din art book elr titta på dina filmer elr hjälpa dig med att levla...

Ne nu måste jag sova,
Tänkte försöka byta header till veckan men vi får se ;)


Gott nytt år allehopa!!!!!

Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards