thebeastedflower

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Katrin - 16 april 2013 09:40

Gud va härligt det var när vi tog ledningen med 2-1 och ännu härligare när klockan passerade 25 min o domarens signal kom!
Hade hållt nollan om nt den där linjedomaren sett fel@#$%&$@ men ändå, ett mål på 4 matcher är nt så dumt ändå :p
Det målet som blev var att det blev som tunnel på mig (bollen var hal och den studsade jätte konstigt) så jag slängde mig bakåt och han precis slå ut bollen med handen innan den var över linjen och jag slår vad om att linjedomaren stod så att han egentligen inte såg bollen som han hade gjort om han stod rätt x/
Aja vi vann så det spelade ju ingen roll efteråt :D

Idag på idh så hade vi löpning. Tror nån sa att det var upp mot 5km elr mer vi sprang och sprang hela tiden utom 100m på slutet, men då var det mindre än hälften kvar av backen som är typ 800 m. Sprang så att jag nästan kräktes!

Ovido - Quiz & Flashcards