thebeastedflower

Alla inlägg den 23 juni 2013

:x

Av Katrin - 23 juni 2013 23:14

Ätit "lite" ben o jerrys och kan säga att jag nt mår så vidare :/ får väl skylla mig själv :p
Idag åkte vi hem från Sørli :( tråkigt, men ändå skönt. Första jag gjorde var att gå på toa :p det är uredass där så det känns så bra att sätta sig på en riktig toalett :D

Det har varit en mycket händelserik midsommar tycker jag :) även om det inte va alla kusiner så hade vi (elr iaf jag) roligt med Niklas som var den enda kusinen som kom.
Det blev mkt fotande men när jag förde över bilderna till datan, försvann över 100 bilder!!!!!!!! Så är lite lätt as förbannad för det fans flera kort som jag verkligen ville ha kvar :'(

Men om jag hittar dom ska jag lägga ut dom, + dom från igår då vi var ute o gick. Då tog jag med kameran, o fick till en hel del bra kort :D

Skulle verkligen velat stanna längre, men det finns ingen dusch så efter max 4 dagar känner man sig så äcklig o ofräsh så man skäms, o mitt hår blir jätte fett o usch efter 2 dagar :/
Nee, nu är jag piss trött. Ska försöka sova bort illamåendet, så förhoppningsvis slipper jag kräka ner badrummet som jag nyss städat o gjort fint ;p

Natta<3

Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards