thebeastedflower

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Katrin - 7 januari 2012 21:47

sorry att jag inte bloggade igår men vårt internet ee typ pajj så vi kan bara använda det ibland :S

men skiit i de nu :P 

Fatta gött att vinna hela cupen!!!!! samma soäng som ett av IFK-98 lagen men vann med målskillnad!!!! sista matchen vi spelade hade IFK 16 poäng och vi 13. vi spelade 1 gånger 15 minuter. även om vi inte hade vunnit den matchen så tror jag att vi va finalklara redn. men vi vann me 1-0 och det målet gjordes 10 sekunder innan matchens slut-.- Det IFK laget vi mötte sista maatchen var redan finalklara så vi mötte ju dom i finalen och DÄR VANN VI MEE 3-0!!!!!!!! jag gjorde oxå ett mål men det dömdes bort för man får inte gör mål när man gör inspark, den måste nudda en annan spelare..... finalen va 1 gånger 25 minuter så den var något längre men det gick trögt i början men sen när vi gjort 2 mål så gick det fort :P

men jävlar va  ont i kroppen man har nu!!! sätter jag mig ner så tar jag mig knappt upp och om jag böjer knäna så ee en del av smalbenet svälld (eller så ee det bara muskler:P) men det gör ont som satan -.-


Just idag sov jag till 11.30 . sov bara ca 4 timmar  natten till cupen, när jag laggt mig vi 22.00 så kände jag hur det vände sig i magen och pressades uppåt..... jag sa till mig själv -drick lite av ditt kalla vatten och sen lägg en kudde på magen så somnar du snart och det går över, meeen det gjorde det inte. tillslut kändes det verkligen som om att jag skulle spy, men om jag gjorde det skulle jag säkert inte få spela :( som dur va så gick det över och ja,,,,, jag somnade nog inte förrän vi 1 halv2 :S

men nu vet jag inte vad jag ska skriva 

Kyss natti <3 :)

Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards