thebeastedflower

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Katrin - 12 januari 2012 17:12

Hejsaaaan   

idag var en kortizz dag på skolan, vi slutade 13.10 :D

först ett pass mee suedois (svenska) sen SO, + våran So lärare ee "ny" eller typ? tror det? jag måste ha blandat ihop honom med en annan lärare. Men nee jag tror han ee ny? Ja men  i alle fall så han ee våran musiklärare oxå och vi hade musik efter SO:n. ganska kul, vi ee nåra som spear instrument i klassen, jag själv 2st killar och en till tjej. tror jag :) det ee vad jag vet iaf :P

men tebaka till SO:n då. där skulle vi skriva som ett brev och skriva om oss själva. jag skrev mitt

namn: katrin

familj: 2 yngre syskon och mamma, pappa

intressen: fotboll, gitarr, karate  (men att jag spelar inte i samma lag som mina klasskompisar)

person man tycker om/beskriv: corre för hon ee skiit rolig

och så skulle man fråga en fråga:P jag kom inte på nån bra men till sist gjorde jag det jag frågade 

- har du plankat in nånstans nån gång?- han tyckte den va kul och svarade

- ja när jag gick på gymnasit så plankade jag in på en fotbollsmatch-

HaHaHaHaHa!!!!:D

men på musiken fick vi spela låten välkommen in , maggios låt, så nu sitter jag och truddeluttar på den :)

men det vr det jag ville dela idag:) 

kanske,kanske,kanske kan blogga i mon oxå, har träning och fortfarande inget internet så KaNsKe

kramiskramis


Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards