thebeastedflower

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Katrin - 20 januari 2012 18:08

wiiiiiiiiiiiiii

tebak internet är :) längre än lovat men nu ska jag komma igång, hoppas ni fortsätter att läsa och titta till även om jag inte har haft någe internet :)

idag skolan sedan träning (fotboll) kuligt men ee lite seg i kroppen känns det som. ska kanske kanske kanske gå på ån utvecklings träning i mon kl 11.00, om jag orkar men mitt mål ee ju liksom att komma me i landslaget :P har ju lagerbäcks brorsa som Dm- tränare hehe, asså han som var tränare till landslaget förr brorsa :) satsar allt jag har på JH träningarna så jag kommer med i det och sen ska jag klara mig hela vägen!.


har fått en masse kläder av söta faster idag :) (hon ee typ 10 år äldre ) hon ee lite lustig hon, köper ett klädesplagg har den i kanske en månad sen lägger det i en stor svart kasse till oss (mig och min syrra) hon ee lite kortare än mig men jag kan ha vissa av tröjjorna :) kansske fixar bilder på det jag fått lite later :) 

fan fan fan idag på läxförhöret på franskan kunde jag allt behövde bara kolla stavningen, hade alla rätt utom en grej , ett SLARV fel. man skulle skriva styv pappa -beau-p`ere- men jag skrev styv bror -beau-fr`ere- !!!!!! aaaaaa jag blir pissförbannad!!!!!!!!!!!

aja det var de ska kolla på film sen lägga dit bilderna på kläderna kanske, Måste först plocka upp kläderna från golvet/sängen. men jag fattar inte, kläderna hamnar ju bara på golvet så vad ee problemet med att det ska ligga kvar på golvet?!?!!? om nu kläderna vill det!!!!!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


kyss<3


Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards