thebeastedflower

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Katrin - 3 december 2011 23:58

hej på er

idag så var jag på staden men hittade inget :(

sen efter det så åkte jag hem. bussarna blir 10 minutersena nu förtiden! as jobbigt och as KALT att vänta på nu. 

sen när jag kom hem så kolla jag p datan lite och sen åkte vi till Mormor för våra norska kusiner var där :X shit va jobbigt. Dom ee igång hela tiden men kul ee det. Sen brottade jag med deras pappa. (jag lät han vinna bara för jag kan karate :P) men han fuskade ju oxå. Dom tror inte på att jag går i  karate :s

Hos mormor åt vi tårta och fika för min ena moster fyller år idag. grattis <3

sen vi 21.00 åkte vi hem, eller snarare till mc donalds, min syrra hade tydligen tjatat om att få äta där. Inte för att jag var så sugen på det. 

sen  efter det åkte vi till ICA s jag kunde få lite candy... eller lite och lite ca:650g, hehe

nu sitter jag här och hållerpå med datan och lyssnar på LMFAO , skiitbra

Klockan 03.00 så är det star wars the clone wars på tv11 vill se :P (fast vi gar ju redan dom filmerna)

bloggar senare idag blir det istellet för i morron......





kyss<3333

Av Katrin - 3 december 2011 11:29

Hej på er :P 3dje december idag... idag ska vi fika på något dik sen ska vi till mormor och fika ;P hehe gött... men i alla fall nu har jag köpt en bra bakrund till min film på MSP. Nu behöver jag bara 700 för måste köpa en ny tröjja och en animering eller vad det heter :p Men åt det andra idsg funderar jag på att åka till staden och kolla lite om jag hittar nått? juste igår köpte pappa en new parfym bild kommer senare idag                                                                                                          aja det var allt  nu ska jag in på staden kyss! <333







Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards