thebeastedflower

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Katrin - 4 december 2011 21:07

Hehe  glömde det i förra inlägget.

drar av lite kort. idag har jag bara chillat ätit godis och lyssnat på musik LMAFO sexy and i know it och party nått sånt, 

Nu tittar jag på hawaii 5-O när det ee reklam ska jag ta min en shower så jag kan platta håret i morron så att jag slipper ducha på morronen, för då kan jag ju inte platta håret. 

Aja här kommer dagens bild

bara för att det är jul snart.

all i want for christmas 

Av Katrin - 4 december 2011 12:39

heeej :)

idag när jag loggade in på MSP så stod det att jag inte hade följt reglerna och frågat hur gammal någon va! men hon hade gjort detsamma och frågat på om klass också. idiotspel!!!!

 jaja jag bryr mig inte.... men idag så blir det en lugn dag tror jag faktiskt :) spela lite gitarr och läsa svenska läxan... jag ska oxå göra en ny header snart men har inte nåra bra bilder. och min mobilkamera ee ju  ganskaa bra men plasten som skyddar kamera linsen ee repig som tusan.. så bilderna blir otydlig..

men bloggar senare kanske så får vi se  hur det  löser sig.

ONE DIRECTION ägeeeeer!!!!!!!!!!!

  kyss

Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards