thebeastedflower

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Katrin - 6 december 2011 19:46

Hej! idag var jag på stan med min lilla syrra.... På min gammel skola, (aså där jag gick när jag gick 1-5) haar en tradition att på nobell (10/12) äta en 3 rätters lunch. det börjer med varmrätten toast ala skutan ( och det är för att egentligen så var det avdelningen jag gick på, asså skutan, som åt nobell först och BARA på Skuta klass1-5) men Sylarna och Helags blev så avensjuka att dom klagade och tog upp det i ELEVRÅDET!!?!?!?!!!? så när jag gick i, tror det var 3:an måste det varit. så satt helt plötsligt hela skolan i matan och åt nobbel middag, och det var inge kull heller för dom betedde sig som äckliga svin vissa utav dom och högt blev det,,, bilder kommer lite senare



aja sitter och spelar MSP nu, Som ni vet så har jag EN gubbe som jag spelar på och hon heter MILLING jag är en tjej på 13 år och har ingen gubbe som heter nått med viljamxxzq elr nått? MEN det fattar ju inte alla heller. Det finns en MS på MSP som heter ellen2010, jag blev vän med henne idag ganska nyss, Jag hittade henne via att trycka på mina vänners bästa vänners , killar tjejjer och sånt, När jag väs ser att hon har acseppterat min förfrågan så går jag till hennes rum för  att kolla på hennes kläder och göra en look så det första som händer ee att hon kommer till sitt rum och säger - VILJAMWXXZ (typ) det är du din idiot och  sånt liksom anklagar mig såhär direkt. sen så börjar vi chatta och jag försöker förklara att jag inte är henne korkade kille (man undrar ju vem av dom som är vrickad egentligen :P)  men nejnej jag är dendära viljamixxer men jag är inte honom om jag ger henne ett par skor som jag har fått från MIN EGNA JULKALENDER PÅ MOBILEN. och jag vill jäligt gärna behålla dom. Men nu har jag anmält henne och hoppas att det inte misstolkas av moderatorerna


Men här kommer dagens bild iallefall

Juste. denhära ellen2010 trodde att JAG var självaste MÅNS ZELMERLÖW!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aså hahaha  



aja berättar mer i mon kyss!!!!   

Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards