thebeastedflower

Alla inlägg under januari 2012

Av Katrin - 4 januari 2012 22:53

Sover i flätor så mitt hår kommer bli alldeles krusigt/vågigt. Kanske tar en bild så får ni se hur det blir hihi :D Längtar till morronen med nån timmes tittande på the vampire diaries :P <3 Kyss och godnatt

Av Katrin - 4 januari 2012 21:04

idag har jag haft målisträning :) 

sen har jag bara titta på the vampier diaries! season 3!!!!!!! aaasssssaaa braaaiiggg

    

egentligen tycker jag att Damon ee snyggare än Stefan men aja :P

men det ee min dag + att jag har spelat MSP lite men jag blir helt uppslukad av filmen :P 

Just nu sitter jag oxå och spelar och tittar på Jönssonligan får guldfeber :D

aja bloggar mer i morron tror jag. drar in på staden för ska fixa fotbolls shorts för har cup på fredag 

kyss<3


Av Katrin - 3 januari 2012 21:47

Nu :) <3

Av Katrin - 1 januari 2012 23:26

Hejsan och god nattHaha :pMen iaf idag har jag sovit till ca 11.30 pappa väckte mig :s sen har jag bara spelat MSP . Har dragit in över 3.500 sc typ , som jag dock spenderat nästan ;p älskar stilen som jag har på min suedois :DMen det var allt tror jag. Ska blogga mer i möra och kanske fixa bilderna på mina nya kläder från valbo och från den 9 december och lite till :s Sen så kanske jag tar mig en sväng till ICA för har blivit lite sugen på sourcream and onion chips OLW ( vet inte hur det stavas) Kyss da och natti <3

Av Katrin - 1 januari 2012 01:24

JA! 2012 nu! vi har skjutit raketer och skickat upp ljuslyktor eller va det var? :S lite svårt att få upp den om man ee lite lullig som nästan alla där nere är nu, tur att jag ee så förståndig att jag ee på mitt rum med en data och spelar MSP :) juste har gjort en ny header

hiss eller diss inte fan vet jaa!

här ee lite dåliga bilder på raketer

Min kamera på mobilen suuuuger för linsen ee repig som satan ( satan ee mitt nya svärord )

Ja, dom höll ju oxå på att skjuta en raket mot villorna, den välte när dom hade satt raketen i snön och den for rakt in i en snödriva som tur  va stod i dens riktning......

      Men denhär blev jag nöjd mee för jag lyckades precis att få bild på smällen  

Aja nu ska jag titta på starwars III och spela MSP samtidigt sen ee det morgon och dax att sova

kyss och go fortsättning <3<3<3 


Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards