thebeastedflower

Alla inlägg under december 2011

Av Katrin - 2 december 2011 17:02

Nu fan, nu har jag ta me fan bestämt mig! jag ska skriva ett brev till min gamla skola om hur förjävlig klass 7A är (det var ju 6A när jag gick där men) 

sen tänker jag ta reda på när kuratorn är där och om det är samma som är där sen när jag gick där ska jag fan snacka med om hur hon fan tänkte när hon hade hört vad jag sagt om min förra förjävliga klass!

Hon sa nått sähär

: ja det verkar som den här klassen är en lugn klass och att alla trivs här och blablabla.... MEn INGET OM ATT DEN ÄR EN ************KLASS!!!!!!!!!

aja förskte ringa nyss men då var det stängt! seriöst   



Idag hade jag utvecklingsamtal. Gick Bra tycker jag.

sen för en stund sen hade jag fotbollsträning, med 99:rna! asså inte illa menat men det ee ganska jobbigt att träna med dem för man kan inte deras namn och dom är alla skiiit kortta!

så nu har jag

Måndag: Karate

Tisdag: Ledig

Onsdag: Målvaktsträning

Torsdag: Ledig

Fredag: Fotbollsträning

Lördag: (fotboll egentligen men kl 09:00!)

Söndag: Ledig

SUCKDUBBElSUCK  


Ser att besökarsiffran börjar ticka på! komentera oxå om ni ändå är inne eller fråga jag svarar på allt!! och spriiiiid! om ni spelar Moviestarplanet så gör gärna en film om min blogg!!!!!! pliiiizzzzz

bara så alla MSP:s vet så heter min gubbe Milling. Jag har inte lagt ut nån bild på den för jag vet inte hur man gör :S

aja bloggar kanske mer i kväll senare

Kramis på er och här ee dagens bild!

BÄstA SveNSkeN EveR (som kan sjunga alltså :P)



Kyss på er  

Av Katrin - 1 december 2011 22:23

Glad första december :pidag var det en kort dag i skolan. Vi slutar 13.10 så.I möra har jag utvecklingssamtal. Så deet blir ingen idrott för MIG inte :o Franska läxa för hör i morgon kan mest alla glosorSka titta lite på tv nu och sen sova istället :x Juste jag kollade ju oxå på julkalendern.tjuvarnas jul. Asså för varje år blir julkalendern kortare och kortare ! Förr var den i i 30 min sen 15 och nu bara 10!!!!!!!Den bästa julkalendern var ju diselrottor och sjömansmöss ;pAja det var vell allt Kyss

Presentation


Född: 1998
Älder:14
Längd: 1,78m
Älskar att träna o spela MSP. Har inte så mkt kompisar kvar sen dagis. Började me att vi flyttade sen tog det slut i 6:an men har en av dom bästaste kvar iaf

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards